Page 8

MediataloESA Tilinpäätös | 2015

Mediatalo ESA uudistuu 6 MEDIATALO ESA Kokonaisvaltaisen palvelukonseptin avulla asiakkaan markkinointiviestin-tää suunnitellaan kerralla pidemmälle liiketoiminnan vuosikello huomioiden. Markkinoinnin suunnittelun, toteutuksen ja ostamisen uudella tavalla yhdistävän ESA 365 -palvelun nimi viittaa täyteen kalenteri-vuoteen, joka on yleinen tuloksenteon mitta-yksikkö. ESA365 toteutuu myös lyhyemmälle ajanjaksolle, mutta suurimmat hyödyt asia-kas saa pitkäjänteisestä yhteistyöstä. – Mitä syvempää ja laajempaa yhteistyö on, sitä merkittävämpiä hyötyjä saadaan ai-kaan. Markkinointivuoden suunnittelu etu-painotteisesti auttaa asiakasta keskittymään ydinliiketoiminnan tekemiseen. Mediatalo ESAn yritysasiakkuuksista vastaava liiketoi-mintajohtaja Jenni Grandell kertoo. Modernin mediatalon uusi tarjoama on ke-hittynyt Grandellin mielessä jo pitkään. Lo-pullista muotoansa uusi palvelutarjoama al-koi saada syksyllä 2015, kun konsernin asi-akkuusryhmä Grandellin johdolla kiteytti ESA 365:n asiakas- ja arvolupaukset konkretiaksi. Uutta palvelumallia on kehitetty asiakkaiden kanssa. Jokainen liiketoimintayksikkö antoi myös näkemyksensä siitä, minkälainen rat-kaisumalli olisi asiakkaalle mahdollisimman helppo ostaa ja hallita. KAIKKI KANAVAT HALTUUN Mediamyynnin asiakastyössä palvelusopi-musmalli on jo tutuksi tullut asiakaslähtöi-nen työkalu. – ESA 365 tarjoaa nyt kaikki Mediatalo ESAn resurssit sekä kumppaneiden palvelut asiakkaan käyttöön ilman turhia välikäsiä, si-sältäen painetut ja digitaaliset kanavat, sisäl-tömarkkinoinnin ratkaisut, video- ja tapahtu-matuotannot, sekä paino- ja jakelupalvelut. Palvelusopimuksen myötä ESA365 - asi-akas saa oman nimetyn työparin, jossa tu- ESA 365 tuottaa tehokkaampia markkinointivuosia


MediataloESA Tilinpäätös | 2015
To see the actual publication please follow the link above