Page 46

Heino | Lautaselle 1-2 • 2017

Miksi jäätelöä? Suomalaiset ovat jäätelökansaa! suomalaisista koti- talouksista ostaa jäätelöä.1 93% 79% suomalaisista syö jäätelöä vähintään kuukausittain.2 n. 12 litraa vuodessa henkeä kohti myynninkasvu jäätelötuoteryhmässä siirryttäessä “pallomyynnistä annoksiin”.3 Jopa 30 % myynninkasvu käytettäessä houkuttelevaa myynninedistämismateriaalia selkeillä hintamerkinnöillä.3 Lähteet: 1 AC Nielsen Household Panel 2016, 2 Taloustutkimus, BHT 2016, 3 Froneri 2016 23% suomalaisista syö jäätelöä vähintään kerran viikossa.2 Myyntiratkaisu: Aino Hetki Annos: LAPIN LUMO Tuote:Aino Wanhan Ajan Vanilja 5 L Jopa 50% Hyödynnä tämä lisämyyntimahdollisuus tarjoamalla asiakkaallesi herkullista jäätelöä oikeilla ratkaisuilla , oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja anna JäätelöAkatemian auttaa sinua siinä. Me kerromme sinulle vastaukset kysymyksiin kenelle, miksi, miten ja milloin jäätelöa kannattaa myydä, sekä autamme sinua rakentamaan liiketoimintaasi parhaiten soveltuvan, kustannustehokkaan ja kannattavan ulosmyyntiratkaisun. Lisätietoja www.pingviini.fi/ammattilaiset tai www.jaateloakatemia.fi JäätelöAkatemia on Froneri Finland Oy:n jäätelöön liittyvän tietotaidon ja koulutustoiminnan keskus, joka toimii pohjoismaiden suurimman jäätelötehtaan yhteydessä Janakkalan Turengissa, yrityksen pääkonttorissa Espoon Keilasatamassa sekä alueellisesti läpi Suomen. Tavoitteenamme on tukea asiakkaitamme tarjoamalla paras tietotaito ja tunne kannattavan jäätelöliiketoiminnan mahdollistamiseksi asiakkaillemme.


Heino | Lautaselle 1-2 • 2017
To see the actual publication please follow the link above