Page 5

Yrittäjänainen | 2017 • No1

Ajjaassssaa Ajankohtaisia uutisia ja tapahtumia yrittäjänaisen elämästä. Sinua odotetaan jo! > HÄMEENLINNA ON VALMIS – oletko sinä? Yrittäjänaispäivien järjestäjät lupaavat, että bisnesliekit roihuavat kaupungissa sammumatta koko viikonlopun 31.3.–2.4. Kuvassa Hämeenlinnan Yrittäjänaisten hallituksen jäseniä lämpimissä tunnelmissa. Vasemmalta Marja-Leena Valkonen, Hanna Väinölä, Sari Hagemeier, Varpu Talvirinne, Raili Viljanen ja Tiina Halinen. ”TULEVAISUUDEN EDESSÄ pitää olla nöyrä muttei saa nöyristellä, on sloganini. Kukaan ei osaa ennustaa tulevaisuutta, joten on varauduttava muutoksiin. Toisaalta me yksilöinä ja organisaation jäseninä olemme niitä, jotka tekevät huomista. Emme saa siis vain jäädä voivottelemaan tulevaisuuden kauheutta, vaan meillä on mahdollisuus ja jopa velvollisuus tarttua toimeen.” 5 YRITTÄJÄNAINEN ELINA HILTUNEN YKSI YRITTÄJÄNAISPÄIVIEN PÄÄPUHUJISTA ”IKÄVÄ KYLLÄ Suomessa markkinointiviestintään panostetaan liikevaihtoon suhteutettuna vain noin puolet siitä mitä Ruotsissa. Suomalaisyritykset myös lopettavat markkinoinnin usein liian aikaisin, jolloin niiltä jää osa potentiaalisista tuotoista saamatta.” MEDIAKIRJA 2016 ONNITTELUPOSTIA ”YRITTÄJÄHENKISET toimeliaat naiset kokoontuessaan yhteen synnyttivät yhäkin loistavan Lyhteen. Tämä Lyhde loistakoon – valvokoon onnekkaasti tulevihin vuosikymmenihin asti. ” ULLA SALMI YRITTÄJÄNAISTEN KUNNIAPUHEENJOHTAJA YRITTÄJÄNAINEN KIITTÄÄ & MOITTII. SUOMEN YRITTÄJÄNAISET on päässyt mukaan osaksi Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa. Olemme luvanneet sadalle nuorelle yrittäjyydestä kiinnostuneelle tai vasta-aloittaneelle naiselle tukea sekä tietoa Yrittäjänaisten verkostosta. Esimerkiksi valtakunnallisissa tapahtumissa Hämeenlinnassa ja Rovaniemellä mukana tulee olemaan myös opiskelijoita. SOSIAALISTA MEDIAA liiketoimintansa tukena käyttävät aktiivisesti erityisesti alle 45-vuotiaat yrittäjät. Taloustutkimuksen Soneralle toteuttaman tutkimuksen mukaan yrittäjät, jotka eivät käytä somea, perustelevat päätöstään sillä etteivät tavoita asiakkaitaan somen kautta. Kuitenkin noin 90 prosenttia suomalaisista käyttää somea. Kaikkien yrittäjien kannattaisi siis ottaa ainakin jokin some-kanava rohkeasti käyttöön markkinoinnissaan.


Yrittäjänainen | 2017 • No1
To see the actual publication please follow the link above