Page 54

OPM_Tuotekuvasto_2015_v2

Uistelukelat • A6061-T6 koneistettu alumiinirunko • Koneistettu, alumiininen, eloksoitu puola • TSC - Tension Spool Control System -puolanjarru • Siimamittari. Mittayksikkönä jalka • Sivulevyjen vahvikkeet ruostumatonta terästä • Monilevyinen Carbonite -jarrujärjestelmä • Tähtijarru merkkiäänellä mahdollistaa tarkan jarrunsäädön • 3+2 ruostumattomasta teräksestä valmistettua laakeria • Quick-set takaliikkeetön laakeri • Tupla Anti-Reverse järjestelmä. (Mekaaninen & rullalaakeri) • Suuret, karkaistut XL messinkirattaat • Itsevoiteleva rattaisto • Wide Mouth -leveäsuinen siimanjakaja • MSS - Mechanical Stabilizing System MSS Vahva, Vakaa, Pehmeätoiminen - Okuman Mechanical Stabilizing System yhdistää puolanakselin, pinionirattaan, pinionirattaan laakerin, vetoakselin ja päärattaan yhteisellä kannatinjärjestelmällä. Kun muissa markkinoilla olevissa keloissa on vähäinen tai olematon rattaiden stabilointi, tämä patentoitu Okuma-design pitää nämä kriittisen tärkeät osat tarkasti linjassaan. MSS stabiloi puolanakselin kolmesta tärkeästä rasituskohdasta eliminoiden jouston - tehden kelasta kestävämmän, vahvemman ja pehmeätoimisemman, kuin kilpailijansa. TSC Tension Spool Control on kelan toinen, hiilikuidusta valmistettu jarrujärjestelmä. Järjestelmässä on lisäksi yhteen suuntaan pyörivä Clutch -laakeri, joka lisää puolalle painetta yhteen suuntaan. Näin vieheet voidaan laskea veteen liikkuvasta veneestä kontrolloidusti, eikä puola pääse pyörimään hallitsemattomasti. Malli Laakerit Kelaussuhde Siimatilavuus Paino Ovh CT305D 3+2 4.0:1 420m 0,40mm 644g 229,00 54 www.opm.fi


OPM_Tuotekuvasto_2015_v2
To see the actual publication please follow the link above