Page 17

Mediatalo ESA Tilinpäätös

TILINPÄÄTÖS 2012 17 TV-mainoskuvaus Päijät-Hämeen K-citymarketkauppiaiden kanssa. Kauppiaille tuotettiin TV-mainossarja, jossa yhtenä miljöönä oli kesämökkimaisema. Kuvassa selin Risto Veijanen (K-citymarket Heinola), keskellä Marko Laaksonen (K-citymarket Lahti Paavola) ja Mikko Puhakka (K-citymarket Lahti Laune) oikealla. Kuvaajana Janne Vainionmäki. Mediatalo ESA vahvisti syksyllä digitaalista liike-toimintaansa ostamalla lahtelaisen Uudenmaan Äänituotanto Oy:n (UÄT) liiketoiminnan. Uutta lii-ketoimintaa varten Mediatalo ESA perusti uuden tytäryhtiön, ESA Digital Oy:n. Mediatalo ESA omistaa uudes-ta yhtiöstä 60 % ja toimitusjohtaja Esa Rimpiläinen 40 %. ESA Digital Oy tuottaa yhdessä kumppaneiden kanssa audiovisuaalista sisältöä valtakunnallisesti toimiville asi-akkaille. –Tuotteemme tulisi olla tunne, joka syntyy valmiista si-sällöstä sen kohderyhmänä olevalle loppuasiakkaalle, kertoo Rimpiläinen ESA Digital Oy:n periaatteista. – Myymme asiakkaillemme sisältöidean, sisällön tai kam-panjakokonaisuuden, jonka avulla asiakas menestyy liike-toiminnassaan paremmin, jatkaa Rimpiläinen. ESA Digitalin tavoitteena on pureutua tarkasti asiak-kaiden markkinointistrategiaan ja tarjota palveluja sen eri vaiheissa. ESA Digital tuo lisäarvoa myös yhtiön nykyisille asiakkaille markkinointimenetelmien ja mediaympäristöjen yhä digitalisoituvassa kentässä. ESA Digitalin päätuotteet ovat audiovisuaaliset sisällöt myymäläympäristöissä oleville näyttöpinnoille. Myös ra-diomainostuotanto, TV-mainostuotanto, nettimainokset, bannerit ja erilaiset tuote-esittelyvideot kuuluvat yrityksen tuotevalikoimaan. Tärkeimpiä asiakkaita ovat K-Citymarket, Anttila, Kodin 1, K-market, Neste Oil. Tuotemerkeistä merkit-tävimpiä ovat mm. Fazer, Unilever, Hartwall, Sinebrychoff, Disney ja RedBull. ESA Digital Oy tuo mukanaan Mediatalo ESAan uusia val-takunnallisia asiakkaita ja pyrkii tarjoamaan näille Mediatalo ESAn nykyisten tuotteiden tukemana entistä laajemman tuote- ja palvelukonseptin. – Jos asiakas haluaa tehdä vaikka TV-mainoksen, nyt voim-me sanoa, että tee se meillä, kertoo Rimpiläinen. Liiketoiminnassa uutta Audiovisuaalista sisältöä


Mediatalo ESA Tilinpäätös
To see the actual publication please follow the link above