Page 16

Mediatalo ESA Tilinpäätös

Uusi brändi-ilme näkyy myös toimitiloissamme. Muun muassa uudistunut aula viestii brändin tavoitemielikuvan mukaista tunnelmaa, sisääntulo on hyödynnetty aiempaa näkyvämmin myös markkinointiviestinnän näkökulmasta. Mediatalo ESAn brändi uudistettiin vuoden 2012 aikana. Brändiuudistuksen tavoitteena oli kirkas-taa Mediatalo ESAn profiilia vahvana brändien ta-lona sekä arvostettuna ja luotettavana toimijana alueellaan. Uudistuksen tärkeänä tehtävänä oli vahvistaa mielikuvaa kehittyvästä mediatalosta, joka on kiinnostava asiakkaiden, työntekijöiden sekä erilaisten kumppaneidem-me näkökulmasta. Uusi brändi ei tarkoita vain uutta visuaalista identiteettiä, vaan brändi ilmenee käytännössä kaikissa asiakaskohtaami-sissa, ja se on näkyvä osa päivittäistä tekemistä. Brändi on yhteinen sävy ja suunta tekemiselle – johdonmukainen tapa toimia sisältöjen ja tuotteiden kehittämisessä sekä viestin-nässä ja markkinoinnissa tavoitemielikuvan toteutumiseksi. 16 MEDIATALO ESA Mediatalo ESA -brändi yhdistää konsernin yhtiöt, yksiköt sekä vastuualueet kokonaisuudeksi, joka rakentaa meistä mielikuvaa yrityksenä ja toimintakulttuurina niin talon sisällä kuin sen ulkopuolella. Menestyminen on kiinni siitä, kuinka merkityksellisinä ja kiinnostavina nykyiset asiakkaat koke-vat Mediatalo ESAn tuotteet ja palvelut sekä siitä, kuinka hyvin onnistumme viestimään niistä erilaisille asiakasryh-mille. Brändin mukainen tekeminen onkin osa jokaisen arkea. Uuden brändin lanseeraus tapahtui alkukesästä, jolloin Mediatalo ESA sai uuden logon ja visuaalisen ilmeen. Syk-syn aikana materiaalit vaihtuivat uusiin ja uusi brändi sai näkyvyyttä asiakkaiden ja sidosryhmien keskuudessa asia-kastyön, markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteissä. Brändiuudistus Uutta mielikuvaa rakentamassa


Mediatalo ESA Tilinpäätös
To see the actual publication please follow the link above